Wednesday, August 24, 2011

Modebewust?

Het viel mij op, vooral bij de kinderen op de lagere school, toen wij hier pas waren, dat de gemiddelde Canadees niet echt modebewust was. Tenminste niet bij ons in 'the country.'
Kinderen op school hadden gerust een trui ,met haren van de beesten eraan geplakt, een week aan. Of in een pyamabroek naar school...dat was hier ook heel 'gewoon.'
Wat een verschil met de Oilily- en H&M kindjes in Nederland!
Toch vond ik het ook wel heel bevrijdend! De prioriteit lag bij het leven zelf en niet bij uiterlijke schijn!
Nog steeds ga ik niet met pyamabroek de straat op maar verder doe ik lekker mee met makkelijk en comfortabel kleden en leven!
Want waar gaat het nou eigenlijk om?
Oud hemdje... "Zeeman" korte broek...ongekapt hoofd.......maar o zo relaxed, met de schitterende Canadese natuur om me heen!

2 comments:

duijsensfamily said...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, soms is het ongelooflijk wat je op straat aantreft. Enerzijds wel prettig dat iedereen zo zijn kan zoals ie wilt, maar soms doet het zeer aan je ogen....

Angelieke said...

Wij vinden wel een middenweg, nietwaar Claudia?